منتدى مافيا المحترف

منتدى مافيا المحترف

الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 

مش عا ير حد يمـــــــــــوت من الضحــــــــك

كاتب الموضوعرسالة
pop

مُساهمةموضوع: مش عا ير حد يمـــــــــــوت من الضحــــــــك   السبت يونيو 23, 2007 2:29 pm

[center] مش عاوز حد يموت من الضحــــــــــــــــك

واحد مسطول ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار راح قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلى لقيت مكتوب شقة للايجار قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق
*
*
*
*

الابن : هل تعلم يا أبي أنني الوحيد الذي أجاب على سؤال المعلم اليوم !
الاب : وما هو السؤال ؟
الابن : من الذي لم يكتب الواجب
*
*
*

مرة اربعة راكبين قطر-- امريكى وافغانى وبنت و ست عجوزة دخل القطر فى ممر ضلمة فسمعوا صوت بوسة و بعدين صوت ضربة فلما خرج القطر من الممر فى النور لقوا الامريكى بيحسس على خدة ووشة احمر فالست العجوزة قالت فى نفسها يااة دية بنت مؤدبة اوى الامريكى باسها و ضربتة على خدة وقالت البنت فى نفسها ياااة دة امريكى غبى يبوس الست العجوزة ويسبنى انا وقال الامريكى فى نفسة يااة دة افغانى محظوظ يبوس البنت وانا اللى اتضرب وقال الافغانى فى نفسة انا فعلا ذكى بوست ايدى و ضربت الامريكى على خدة

*
*
*

صرصار ندل عزم 4 اصحابه علي الغدا ولما اتجمعوا كلهم ... شد عليهم السيفوووووون

*
*
*

واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين "

*
*
*

[/center]
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

مش عا ير حد يمـــــــــــوت من الضحــــــــك
صفحة 1 من اصل 1